مدیریت سایت چیست؟
نوشته شده توسط : عبادی

مدیریت سایت چیست؟

مدیریت محتوا

یکی از مهم‌ترین وظایف مدیریت سایت شما ، مدیریت محتوای قرار گرفته در وب‌سایت می باشد . شاید سایت شما یک سایت استاتیک و غیرقابل تغییر باشد، که در این صورت نیازی به درج محتوا به صورت منظم ندارید و فقط مستلزم این است که هر چند وقت یک بار سایت شما آپدیت شمود. البته به دلیل رعایت مسائل سئو و بالابردن جایگاه سایت شما در گوگل،  توصیه می‌شود همیشه محتواهای جدیدی به سایت خود اضافه کنید.

امنیت وب‌سایت

امنیت سایت یکی از مهم ترین قسمت‌های مدیریت سایت است. همه سایت‌ها در معرض تهدید هکرها و مجرمان اینترنتی هستند. اطمینان از امنیت سایت و به روز بودن نقشه‌های آن، از جمله خدمات مدیریت سایت است.

پشتیبانی وب‌سایت

هرگونه تغییری برای گسترده‌ترکردن و تغییرات ساختاری در سایت را می‌توان در این دسته قرار داد. اگر به دنبال ایجاد تغییراتی در چینش صفحات و یا نحوه هدایت کاربران در سایت هستید، باید از قسمت مدیریت سایت اقدام کنید. البته گاها برای وارد شدن به این قسمت به صورت تخصصی باید به شرکت طراحی سایت خود مراجعه کنید. انجام اینگونه تغییرات توسط صاحبان سایت، معمولا از طریق سیستم مدیریت وردپرس ساده تر است.

پنل مدیریت سایت چیست؟

ارائه پنل سایت حرفه ای و کاربردی از جمله سرویس های شرکت‌های طراحی سایت است. کاربردی بودن پنل، راحتی کار با آن، نحوه قرارگرفتن منوها، ایجاده دسترسی های مختلف برای افراد شرکت و ... از جمله مواردی است که باید در پنل مدیریت سایت به آن توجه کرد. درنظر داشته بااشید اگر طراحی سایت شما با استفاده از وردپرس انجام شده است، باید از پنل مدیریت مربوط به ورد پرس استفاده کنید و معمولا مدیریت سایت کاملا به عهده تیم شما خواهد بود. هم‌چنین اگر برای طراحی سایت از شرکت‌های طراحی سایت کمک گرفته باشید، معمولا خدمات پشتیبانی آن‌ها شامل مشارکت در انجام امور مدیریت سایت نیز  خواهد بود.

 





:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: