نوشته شده توسط : عبادی

SSL رایگان و طریقه دریافت آن، نصب و تست SSL از جمله مواردی می باشند که در این مقاله به آن ها می پردازیم. اما شاید برای شما سوال پیش بیاید SSL چیست؟ اگر بخواهیم به طور ساده و خلاصه به سوال SSL چیست پاسخ دهیم، باید بگوییم که یک پروتکل رمزنگاری شده است. هنگامی که آدرس یک سایت دارای HTTPS است به این معنی است که آن سایت SSL دارد. به SSL گاهی اوقات TLS نیز می گویند. در واقع SSL داده هایی که از طریق اینترنت منتقل می شوند را رمزگذاری می کند و هر کسی که بخواهد به این داده دست پیدا کند، باید ابتدا بتواند رمزگشایی کند که تقریبا غیر ممکن است. قطعا SSL برای بعضی از سایت ها بسیار مهم است و گوگل نیز دوست دارد سایت های امن به کاربران پیشنهاد دهد! حال که سوال SSL چیست برایتان حل شد، به سراغ معرفی انواع SSL می رویم.

 

 

انواع SSL

SSL انواع مختلفی دارد که هرکدام ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود را دارند. در ادامه به معرفی هر کدام از انواع SSL می پردازیم.

  • (EV SSL (Extended Validation
  • (OV SSL (Organization Validation
  • (DV SSL (Domain Validation

EV SSL

این نوع بهترین و گران ترین گواهی SSL  می باشد. این نوع گواهی نام شرکت و کشور را در نوار آدرس نشان می دهد. البته با توجه به آپدیت های مرورگرها ممکن است این قابلیت در برخی نسخه ها و دستگاه ها وجود نداشته باشد. گرفتن این نوع گواهی نسبت به سایر گواهی های دیگر سخت تر است و نیاز به تایید و احراز اطلاعات دارد.

OV SSL

این نوع گواهی نیز شباهت زیادی به گواهی EV دارد. گران ترین SSL البته بعد از گواهی EV این نوع است. گواهی OV SSL نیز مانند EV نیاز به تایید اطلاعات سایت دارد و اطلاعات سایت را در نوار آدرس نشان می دهد.

DV SSL

برعکس دو نوع قبل که نیاز به تایید و احراز اطلاعات کامل سایت بود، این مورد فقط با تایید ایمیل و یا تلفن و یا هر چیز دیگری که اثبات کند مدیر سایت هستید قابل دریافت می باشد . گواهی DV SSL رمزنگاری کمی دارد و معمولا وبلاگ ها و سایت هایی که اطلاعات مهمی ندارند، از این نوع استفاده می کنند.

 

 

SSL رایگان

قطعا SSL رایگان و پولی تفاوت های زیادی دارند. این تفاوت ها از قدرت رمزنگاری شروع می شود تا بحث سئو. یکی از سوالات پرتکرار در کنار سوال SSL چیست، این است که آیا SSL پولی و رایگان برای گوگل اهمیت دارد و می تواند آن را تشخیص دهد؟

اگر آموزش سئو را دیده باشید و دنبال اموزش سئو بوده باشید حتما این نکته را می دانید که گوگل مثل آب خوردن می تواند نوع SSL شما را تشخیص دهد؛ بنابراین این نکته را حتما مدنظر داشته باشید و فکر نکنید گوگل متوجه نمی شود.



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عبادی

 

افزایش فروش آنلاین هدف اصلی همه مشاغل و کسب و کارهای اینترنتی است؛ از برندهای کوچک گرفته تا بزرگ. اما اگر بخواهید مثل فروشگاه های اینترنتی بزرگ دنیا، از جمله آمازون یا همین دیجی کالای خودمان فروشتان را افزایش دهید، مثل بازی بولینگ است. یعنی ممکن است که ساده به نظر برسد اما در باطن به هیچ عنوان اینطور نیست.

خوشبختانه راهکارهای افزایش فروش آنلاین محدود به یکی دو مورد نمی شوند و حتما می دانید که بازاریابان بزرگ روش ها و تکنیک های بی شماری را در این عرصه ارائه کرده اند. اما آیا همه آن ها را شما می توانید در روند کاری خود پیاده سازی کنید؟

در این مقاله از نیوسئو می خواهم راهکارهایی را معرفی کنم که هر کسی، از مبتدی گرفته تا حرفه ای، می توانند آن ها را مورد استفاده قرار دهند.

25 روش افزایش فروش اینترنتی که در این مطلب قرار است به شما آموزش داده شود، می توانند کسب و کارتان را زیر و رو کنند؛ اما تنها به شرطی که به درستی پیاده سازی شوند.

نکته مهم دیگری که در همین ابتدا بهتر است بیان کنم این است که با استفاده از این4 روش، علاوه بر اینکه می توانید فروش اینترنتی خود چه در وب سایت و چه در شبکه های اجتماعی را توسعه دهید، می توانید پروسه فروش حضوری یا تلفنی خود را نیز به مرحله بالاتری سوق دهید.

اما برای سهولت در انتقال مطالب، اکثر مثال هایی که برای ملموس کردن به کار رفته اند، در مورد وب سایت های فروشگاه اینترنتی هستند.

پس حوصله به خرج داده و سعی کنید که تا انتهای این مطلب را با دقت فراوان بخوانید و نظراتتان را با ما در میان بگذارید .

 

 

1) صداقت در فروش را فراموش نکنید

خب طبیعی است که این مورد کاملا واضح به نظر برسد و به کرات آن را در بین ترفندهای فروش اینترنتی دیده اید. اما اگر کمی به فعالیت های برخی از سایت های فروشگاهی یا کسب و کارهای اینترنتی دقت کنید متوجه می شوید آنطور که باید هم این صداقتی که در موردش صحبت می کنیم، رعایت نمی شود.

سوالی مهمی که باید پرسیده شود این است که چطور یک وب سایت فروشگاهی می خواهد افزایش فروش آنلاین داشته باشد، ولی قیمت محصولات خود را همان ابتدای کار به کاربر ارائه نمی کند؟

پس اینکه انتظار داشته باشد کاربر به او اعتماد کند، کاملا امری بیجاست؛ چراکه او به مشتری هایش در همین ابتدای کار اعتماد نداشته و صداقت کافی ندارد.

 این یک وجه صداقت در فروش بود.

برخی از برندها برای به ثمر رساندن فروششان، ادعاهایی می کنند که از پس آن ها بر نمی آیند؛

هیچ وقت مشتری های خود را احمق فرض نکنید! بسیاری از افراد با یک بررسی ساده متوجه می شوند که ادعای فروشنده، کاملا دروغ بوده و قرار نیست به آن عمل کند و یا اگر هم عمل کرد، قرار نیست از پس آن بر بیاید.

به عنوان مثال در حوزه سئو سایت، فرض کنید فردی بیاید و ادعا کند که می تواند سایت شما را به رنک یک گوگل برساند، در صورتی که خود آن شخص اصلا وب سایتی در زمینه سئو ندارد یا اگر هم دارد، نتوانسته به رنک یک یا حداقل بین 10 نتیجه برتر گوگل برسد! خب طبیعی است که این فرد از همان ابتدای کار، بذر بی اعتمادی را در ذهن افراد کاشته و هرچه از برترین تکنیک ها و نکات افزایش فروش هم که استفاده کند، قرار نیست که به نتیجه برسد.

ادعایی بکنید که از پسش بر بیایید!

این صداقتی که شما در نظر دارید ، باید در تمامی صفحات سایت یا بخش های مختلف بستر آنلاینی که در آن می خواهید فروش داشته باشید، وجود داشته باشد. از عنوان گرفته تا ریز جزئیات محصول باید برای مشتری واضح باشد. در غیر این صورت، درصد عملی شدن دیگر ترفندهای فروش اینترنتی تقریبا به عدد صفر می رسد.

اصلا چه ایرادی دارد که همه برند شما را به عنوان راستگوترین کسب و کار اینترنتی بشناسند؟

 

2) افزایش کلیک با AdWords؟؟؟

اگر قصد این را دارید که محصول خاصی را به صورت آنلاین به فروش برسانید، ادوردز گوگل یکی از بهترین و سریع ترین راه هاست. البته دسته از راهکارهای افزایش فروش آنلاین برای زمانی کاربرد دارد که شما معنای واقعی کلمه عجله دارید!

فرض کنید می خواهید کولر گازی گاسونیک 24000 را بفروشید و می دانید که مشتری های هدف شما تا فلان تاریخ خرید خود را انجام می دهند و شما وقت زیادی ندارید. در اینجاست که وب سایت شما به کمک گوگل ادوردز در جایگاه اول گوگل قرار می گیرد. یعنی اگر کسی کولر گازی گاسونیک 24000 را برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید نهایی جستجو کند، این برند شماست که در مقابل چشمانش قرار می گیرد.

در غیر این صورت، یعنی عدم وجود محدودیت زمانی، بهترین راه برای قرار گرفتن در رنک یا گوگل، سئو می باشد.

چرا انقدر اصرار به قرار گرفتن در رنک یک می کنم؟

به این دلیل که بر اساس آمارهای به دست آمده، تقریبا دو سوم افرادی که در گوگل مطلبی را جستجو می کنند، بر روی اولین لینک کلیک کرده و بعد از دریافت پاسخ خود، به سراغ سایت های دیگر نمی روند. مدرک می خواهید؟ کافی است به جستجوهایی که شخص شما تا کنون انجام داده اید فکر کنید و به خاطر بیاورید که بر روی کدام لینک کلیک می کردید.

افزایش تعداد کلیک سایت رابطه مستقیمی با افزایش فروش دارد. دقیقا مثل تفاوت فروش مغازه ای ک در حاشیه خیابان است و مغازه دیگری که در کوچه و پس کوچه ها منتظر این است که یک نفر به او مراجعه کند.

حال اگر تصمیم به استفاده از ادوردز گرفته اید، می توانید با استفاده از یک افزونه مدیریت تبلیغات در وردپرس می تواند سبب شود که ظاهر تبلیغ شما در نتایج جستجو کمی متفاوت شود.

همین مسئله به تنهایی می تواند سبب شود که کلیک بیشتر از حالت معمولی دریافت کنید.

 

3) نظرات و نام و نشان مشتری های قبلی را به نمایش بگذارید 

در دنیای آنلاین امروزی، فیدبکی که دیگر افراد از یک برند گرفته اند، برای تمامی مردم اهمیت دارد. همانطور که بارها شنیده اید، تبلیغات دهان به دهان ارزش و اثربخشی بسیار زیادی دارد.

همواره سعی داشته باشید تا نظرات واقعی مشتری های پیشین خود را ارائه کنید و در این اطلاعات فیک به افراد ارائه نکنید. این مسئله تنها اعتبار شما را افزایش نمی دهد؛ بلکه ریشه این فکر را در ذهن کاربر می کارد که تمامی اطلاعاتی که شما ارائه می کنید، دروغ است.

همانطور که می بینید، صداقت حتی در این مرحله هم در افزایش اعتبار شما نزد افراد، نقش بسزایی دارد.

 

4) ایجاد احساس اضطرار برای خریدار

هیچ شکی نیست که صداقت در فروش یکی از فاکتورهای اصلی است؛ اما به یاد داشته باشید که بیشتر فروش هایی که انجام می شوند، به واسطه به وجود آمدن احساس اضطرار در افراد هستند.

اگر کمی در فضای وب جستجو کنید، متوجه می شوید که این قضیه در مورد فروش های اینترنتی هم صدق می کند. در اکثر بنرهای تبلیغاتی که توسط تبلیغ نویسان حرفه ای ایجاد شده اند، شما یک ددلاین را مشاهده می کنید. فروشنده به شما می گوید که موجودی این محصول تا فلان تاریخ بیشتر دوام نخواهد آورد یا اگر مشتری در همان لحظه خرید نکند، به احتمال زیاد تخفیف n درصدی را از دست می دهد.

این ایجاد احساس اضطرار، باعث می شود که مشتری بدون این که بخواهد تصور کند که اگر در همان لحظه اقدام به خرید نکند، چیزی به شدت ارزشمند را از دست می دهد. حتما تا الان کلی تبلیغ که از این سازوکار استفاده کرده اند در ذهنتان مجسم شده است. شاید کمی عجیب باشد، اما بسیاری از فروشنده های مبتدی که مهارتی در دیگر بخش های اصلی فروش ندارند، تنها با استفاده از همین یک تکنیک بازاریابی، فروش را به نتیجه می رسانند.

 



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عبادی

سئو کلاه سیاه یا همان Black Hat SEO در واقع نیاز دارد تا به خوبی شناخته شده و اثرات آن بر روی سیستم رنکینگ صفحات سایت به خوبی مورد بررسی قرار بگیرد. همچنین شما باید به خوبی بدانید که این روش، چه جایگاهی در زمینه سئو سایت داشته و بر اساس چه فاکتورهایی شناخته می شود.

Black Hat SEO / سئو کلاه سیاه چیست ؟

Black Hat SEO در واقع به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که بر خلاف قوانین و قواعد گوگل بوده و درست مانند دیگر دسته های سئو سایت، هدف اصلی Black Hat SEO هم بهبود رتبه صفحات مختلف سایت است .

حال که مفهوم اینکه سئو کلاه سیاه چیست را متوجه می شوید ، باید بدانید که این نوع تکنیک ها معمولا به نتیجه نرسیده و در نهایت به جریمه شدن سایت مورد نظر ختم می شود. این تکنیک های Black Hat SEO معمولا در دسته های کلی زیر جای می گیرند:

  • Keyword Stuffing یا همان تکرار غیرمتعارف کلمات کلیدی
  • پنهان کاری
  • استفاده از شبکه های لینک خصوصی

همانطور که در جریان هستید ، بالا بودن رتبه سایت در صفحات نتایج جستجو اهمیت زیادی دارد. سئو سایت عاملی است که می تواند برای صفحات مورد نظر شما در گوگل رنک خوبی به دست بیاورد. حال نکته ای که باید بدانید این است که سئو سایت به دو دسته کلی سئو کلاه سفید و کلاه سیاه تقسیم بندی می شود

که هر کدام از آن ها اصول و استراتژی های مخصوص به خودشان را دارا هستند.

مجموعه فعالیت هایی که با عنوان Black Hat SEO شناخته می شوند، راه مناسبی از نظر موتورهای جستجو نیستند؛

چراکه روش ها و تکنیک های کلاه سیاه در نهایت موجب دور زدن الگوریتم رتبه بندی گوگل شده و در واقع آن را به بازی می گیرند.

سئو کلاه سیاه به جای استفاده از روش های صحیح و قانونی برای بالا آوردن سایت در SERP ها، از تکنیک های مشکل دار برای پیاده سازی این امر استفاده می کند. استفاده مکرر از تکنیک های بهینه سازی سایت در نوع کلاه سیاه ممکن است آسیب های جدی و اساسی به وضعیت رتبه بندی صفحات سایت شما وارد کند.

اگر تازه وارد فضای جستجو شده باشید، باید بدانید که هدف موتورهای جستجو مانند گوگل، ارائه بهترین نتایج در هنگام انجام یک جستجوی شخصی است. آن ها می خواهند که افراد تجربه جستجوی خوبی داشته باشند و همچنین مطمئن شوند که صفحات اسپم برای کاربران نشان داده نمی شود. آن ها این کار را بطور خودکار از طریق الگوریتم ها یا اقدامات دستی انجام می دهند که هدف اصلی این کار شناسایی و مجازات افرادی است که در از استراتژی ها و روش های سئو کلاه سیاه استفاده می کنند.

الگوریتم های موتور جستجو به مرور زمان بروز رسانی های زیاد و مفیدی را داشته اند ؛ به همین دلیل باید از تکنیک های Black Hat SEO تا جایی که می توانید، خودداری کنید. سئو کلاه سفید روشی بسیار بهتر برای بهبود عملکرد سایت است. در واقع این رویکرد اخلاقی تری است که مطابق با شرایط و دستورالعمل های تعیین شده توسط موتورهای جستجو عمل می کند. سئو کلاه سفید با ایجاد محتوای با کیفیت و به وجود آوردن یک تجربه کاربری فوق العاده عملکرد سایت شما را بهبود می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 14359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عبادی

صفحه برچسب چیست و چه تاثیری در سئو دارد؟

 

 

با اضافه کردن هر برچسب در هر پست و هر نوشته ای که در سایتتان دارید ، صفحه ای برای آن ایجاد خواهد شد . یو آر ال پیشفرض صفحات برچسب به شکل www.your-domain.com/tag/tag-name است.

  1. برچسب همانند دسته ها اجازه گروه بندی پست ها را میدهد.
  2. صفحه برچسب معمولا دارای قالب مشابهی با صفحه دسته است.
  3. صفحه برچسب ها غالبا در منو نمایش داده نمی شوند، مگر اینکه شما به دلیلی آن را در این بخش قرار دهید.
  4. صفحات برچسب ها نیز دارای مشکل مشابهی با صفحات دسته (نبود محتوای مستقل) هستند.

همان بهینه سازی که برای صفحات دسته ها در بخش قبلی مطرح شد، برای صفحات برچسب ها نیز قابل اجراست. در اغلب موارد صفحات برچسب با هدف بهبود کارایی سایت و کمک به کاربران ایجاد شده و کارکرد دیگری ندارند. در بسیاری از موارد مشاهده می شود که کاربران عبارات مشابهی با نام دسته و نام پست را در برچسب ها به کار می برند که این موضوع به هیچ وجه از نظر سئو خوب نیست.

حتی ما در چندین دفعه مشاهده کرده ایم که به ازای جستجوی نام برند به جای صفحه اصلی، صفحه برچسب در نتایج جستجو نمایش داده شده است که این موضوع به هیچ وجه تاثیر خوبی در تجربه کاربری ندارد.

راهکارهای سئو صفحه برچسب ها

در بسیاری از سناریوها پیشنهاد می شود که برچسب هایی که صفحه فرود محسوب نمی شوند (غالب برچسب ها اینگونه هستند) را نو ایندکس کنید. با این کار موتورهای جستجو این صفحات را در نتایج جستجو نمایش نمی دهند. این کار موجب صرفه جویی در زمان شما و بهینه تر شدن وب سایتتان می گردد.

دقت داشته باشید که پس  از نوایندکس کردن برچسب ها، یو آر ال های آن ها را از نقشه سایت پاک کنید. اگر به هر دلیلی علاقه مند به ایندکس شدن برخی از برچسب های سایت هستید، از آنها به دقت در صفحات سایت استفاده کرده و در این استفاده زیاده روی نکنید.

اما چگونه صفحات برچسب ها را نوایندکس کنیم؟

نحوه انجام این کار به قالب یا افزونه سئو نصب شده در سایت وابسته است. اگر از افزونه Yoast SEO استفاده می کنید، بایستی از منوی آن به بخش "ظاهر جستجو" و سپس به تب "طبقه بندی ها" بروید. بخش برچسب ها را یافته و گزینه "نمایش برچسب‌ها در نتایج جستجو" را به "نه" تغییر دهید.



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عبادی

ارزش محتوا در سئو چیست؟

content ~ Devmart Digital Maketing Agency

گوگل پادشاه موتورهای جستجوست و روزانه به 3.5 میلیارد جستجو پاسخ می دهد و نیاز کاربران را رفع میکند . وقتی ما صحبت از بهینه سازی می کنیم، در واقع هدفمان ارائه پاسخ های خوب به سوالات کاربران در جستجوها می باشد .

Larry Page و Sergey Brin، بنیان گذاران گوگل در سال 1998 ماموریت خود را اینطور بیان و توصیف کرده اند :

"ماموریت ما سازمان دهی به اطلاعات وب در دنیا و در دسترس قرار دادن آنها برای کاربران است."

این ماموریت امروز نیز پا برجاست. با این حال روش سازماندهی آنها در طول زمان دستخوش تغییراتی شده است. الگوریتم های گوگل همواره در حال بروزرسانی با هدف ارائه اطلاعات مرتبط هستند. نتایج مفید و مرتبط، محتواهایی هستند که گوگل در تلاش برای نمایش آنهاست.

این مسئله بدان معنیست که محتوای خوب از نظر سئو در ابتدا بایستی برای کابران گوگل مفید و ارزشمند باشد. اما مفید بودن در چه فاکتورهایی خلاصه می شود؟ گوگل این فاکتورها را شامل موارد زیر می داند:

  • وجود اطلاعات مفید
  • وجود اطلاعات ارزشمند بیشتر نسبت به دیگر سایت ها
  • قابل اعتماد بودن
  • کیفیت بالا
  • جذابیت

اگر این فاکتورها برای محتوا در کنار هم واقع شوند، پتانسیل ارزش محتوا در سئو افزایش خواهد یافت. بدون بهره مندی از این فاکتورها، محتوای شما ارزش خاصی نخواهد داشت. دقت داشته باشید که تولید محتوای خوب، تنها تکه ای از پازل کسب رتبه می باشد. شما در کنار آن از مسائل تکنیکال سئو نیز نباید غافل شوید.

پنج دلیل برای درک نقش مهم محتوا در سئوا سایت شما

حال که با سئو نویسی و نحوه نوشتن محتوای جذاب آشنا شدید، وقت آنست که به موضوع اصلی مطلب یعنی نقش محتوا و دلیل اهمیت آن در سئو بپردازیم. وبلاگ سایت معروف Kissmetrics در یکی از پست های خود اذعان داشته که سئو در واقع همان بازاریابی محتواست. از آنجا که نوشتن محتوا جز جدایی ناپذیری از هر تلاشی در بازاریابی محتوا محسوب می شود، پس با اطمینان میتوان گفت که سئو عملا معادل تولید محتواست. اما چطور ممکن است؟؟؟؟

1. سئو نیاز به استفاده راهبردی از کلمات کلیدی دارد

توجه به کلمات کلیدی از اهمیت زیادی برخوردار است. درواقع پس از انتخاب کلمات کلیدی، تنها به واسطه ایجاد محتوای با کیفیت حول آن است که میتوان به کسب رتبه در جستجو آن کلمه کلیدی، امید داشت. در صورت عدم وجود محتوا، کسب رتبه نیز عملا کاری نشدنیست.

2. محبوب شدن در شبکه های اجتماعی به واسطه کیفیت محتوا امکان پذیر است

تولید محتوای با کیفیت موجب افزایش شانس دیده شدن محتوا در شبکه های اجتماعی خواهد شد. اشتراک هر چه بیشتر لینک های محتوا در شبکه های اجتماعی نیز تاییدیه ای برای مورد پسند بودن محتوای شما برای کاربران است. گفته می شود که گوگل از این نوع تاییدیه ها در رتبه بندی استفاده می کند.

3. کسب بک لینک های با کیفیت تنها با تولید محتوای با کیفیت به دست می آید

داشتن بک لینک برای محتوا نیز به گونه ای تایید محتوا توسط دیگر وب سایت ها می باشد . اما چرا کاربران بایستی به شما در وب سایتشان لینک بدهند و در واقع شما را تایید کنند؟ جدا از بحث کسب لینک به واسطه پرداخت پول، در اغلب شرایط کاربران به واسطه قدردانی از اطلاعات محتوا، به سایت شما لینک خواهند داد. گوگل از این بک لینک ها در رتبه بندی سایت ها استفاده میکند.

4. گوگل برای رتبه دادن نیاز به محتوا دارد

اگر محتوایی در کار نباشد، گوگل قرار به رتبه دادن به چه چیزی است؟ گوگل همیشه در حال رتبه بندی لینک ها به واسطه محتوایشان است. به همین دلیل است که محتوا ارزش زیادی دارد، چرا که همان چیزیست که گوگل به آن رتبه می دهد. همچنین محتوا به گوگل اعلام می کند که قرار بر کسب رتبه در چه کلمات کلیدی است.

5. محتوا به حل مشکلات کاربران کمک می کند

کاربران علاقه مند می باشند که در هنگام جستجوی سوالات خود نتایجی را در گوگل مشاهده کنند که موجب رفع مشکلات آنها در بهترین شکل ممکن می شود. گوگل همواره در حال ارتقای الگوریتم های خود برای مطابقت با چنین سیستم هاییست. اگر محتوای شما پاسخگوی نیاز کاربران در کلمه کلیدی به خصوصی باشد، رتبه آن در طول زمان افزایش خواهد یافت.

در زمان های دور به سئو به صورت مستقل نگاه می شد، اما هم اکنون دیگر این گونه نیست. امروزه سئو با مجموعه تلاش های شما در بازاریابی محتوا در ارتباط است. بدون محتوای خوب، هیچگاه قادر به راضی کردن موتورهای جستجو برای رتبه گرفتن نیستید. دقت داشته باشید که تاثیر محتوا در سئو روز به روز در حال بیشتر شدن است.



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عبادی

دانش و مهارت مورد نیاز مدیریت وب سایت چیست

  • علاقه به حوزه فناوری اطلاعات و کامپیوتر

  • علاقه و توانایی در کارهای گرافیکی، طراحی و برنامه نویسی (در صورتی که خود سایت شخصی داشته و مسئول کلیه کارهای آن می باشد)

  • دقت و توجه به جزئیات

  • آشنایی با فنون بازاریابی و جذب مخاطب در فضای مجازی

  • توان سازماندهی و مدیریت مناسب


تحصیلات لازم و نحوه ورود به شغل مدیریت وب سایت

با توجه به همه گیر شدن علوم مرتبط با فناوری اطلاعات و کامپیوتر در دنیا، لذا تعداد قابل توجهی از فعالان این حوزه دارای مدارک دانشگاهی و آکادمیک مرتبط نمی باشند و دانش خود را به صورت تجربی و مطالعه کتاب ها و منابع غیر درسی مرتبط بدست آورده اند. اما با این حال مطمئنا تحصیل در یکی از رشته های مرتبط در دانشگاه ها و آموزشگاه های کشور درصد موفقیت و فهم شما از کسب و کارهای اینترنتی را افزایش خواهد داد.

لذا فارغ التحصیلان مدرک کارشناسی در علوم کامپیوتر، مهندسی نرم افزار، مهندسی فناوری اطلاعات و یا کارشناسی ارشد در یکی از گرایش های ارشد مهندسی کامپیوتر و گرایش های  ارشد مهندسی فناوری اطلاعات می توانند وارد این شغل شوند.
 
همچنین برای کسب مهارت های روز دنیا در خصوص نحوه نگهداری و مدیریت وب سایت می توانید دوره های کوتاه مدت تخصصی را در مراکز آموزشی معتبر بخش خصوصی بگذرانید و از آخرین دستاوردها و ابزارهای مدیریت و توسعه وب سایت در این کلاس ها بهره ببرید.
 

فرصت های شغلی و بازار کار و البته در آمد حدودی مدیریت وب سایت

با توجه به گسترش روزافزون وب سایت های ایرانی، مطمئنا به ازای هر سایت یک نفر به عنوان مدیر سایت، مسئول مدیریت، نگهداری و توسعه آن است. اما بسیاری از وب سایت های مذکور دارای فعالیت تجاری قابل توجهی نمی باشند و می توان چنین استنباط کرد که بسیاری از وب مستر ها از روی علاقه و به عنوان کار موازی در این بخش فعالیت می کنند.

از سوی دیگر بسیاری دیگر از آنها در شرکت های کامپیوتری و اینترنتی استخدام بوده و به صورت تخصصی فعالیت می کنند. برخی نیز برای خود کسب و کاری راه انداخته و درآمد شخصی خود را دارند.

اما به طور کلی بازار کار این شغل در ایران رو به گسترش است و با ادامه این روند، روز به روز نیاز شرکت ها و سازمان ها به مهارت و تخصص وب مسترها افزایش یافته و اهمیت کار آنها بیش از پیش شناخته خواهد شد.

 



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عبادی

مدیر سایت کیست و چه وظایفی دارد؟

امروزه اهمیت داشتن وبسایت در در دنیای کسب وکار تقریبا بر کسی پوشیده نیست و اهمیت آن حتی بیشتر از قبل در نظر کسب و کار های کوچک و بزرگ به چشم می آید . داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای و کاربردی یکی از مهم‌ترین دارایی‌هایی شرکت شما و ابزارهای بازاریابی برای آن به شمار خواهد آمد . قراردادن محتوا در سایت، تعیین استراتژی، طراحی و اجرا کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین و افزایش ترافیک از جمله کارهایی می باشد که در نهایت منجر به افزایش فروش شما می‌گردد. اما برای اینکه این کار اتفاق بیوفتد، کسی باید این سایت را نظارت کند، این شخص مدیر سایت می باشد.

 

مهم ترین وظایف مدیر سایت چیست؟

1) تهیه نسخه پشتیبانی (Backup)

تهیه پشتیبانی از وب‌سایت بسیار مهم می باشد چرا که به شما این اطمینان را میدهد که در صورت بروز هرگونه مشکلی بتوانید به آخرین نسخه ذخیره شده از سایت تان برگردید. با توجه به نوع سایت و سرعت قرارگیری اطلاعات در آن، عملیات Backup گیری را می‌توانید به صورت روزانه و هفتگی انجام دهید.

2) نظارت همیشگی بر سایت

گاها لحظاتی (Downtime) وجود دارند که سرویس‌های میزبانی (Host) از دسترس خارج می‌شوند و درنتیجه سایت شما بارگذاری نمی‌شود. وظیفه مدیر سایت رصد دائمی سایت شرکت است تا در صورت بروز مشکلات این‌چنینی سعی در رفع آن داشته باشد و در صورت تکرار آن تصمیمی برای تغییر هاست بگیرد.

3) قراردادن و چک کردن محتوای وب‌سایت

همانطور که در قبل به آن اشاره خواهیم کرد ، قراردادن انواع مقالات، تصاویر، ویژگی‌های محصولات و ... به عهده مدیر سایت می باشد . هم‌چنین یک مدیر سایت باید بعد از قرار گرفتن در سایت، آن را مرور کند و اشتباهات ممکن را به حداقل برساند. قرار گرفتن عکس‌ها در سایز نامناسب، کیفیت پایین آن‌ها و یا کیفیت بیش از حد آن‌ها، چک کردن لینک‌های ارجاع داده شده در متن، تصحیح هرگونه ایرادات نگارشی از قلم اوفتاده، مرور واکنشگرا بودن و ... به عهده مدیر سایت است.



:: برچسب‌ها: مدیریت پیج اینستاگرام , مدیریت پیج , ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عبادی

مدیریت سایت چیست؟

مدیریت محتوا

یکی از مهم‌ترین وظایف مدیریت سایت شما ، مدیریت محتوای قرار گرفته در وب‌سایت می باشد . شاید سایت شما یک سایت استاتیک و غیرقابل تغییر باشد، که در این صورت نیازی به درج محتوا به صورت منظم ندارید و فقط مستلزم این است که هر چند وقت یک بار سایت شما آپدیت شمود. البته به دلیل رعایت مسائل سئو و بالابردن جایگاه سایت شما در گوگل،  توصیه می‌شود همیشه محتواهای جدیدی به سایت خود اضافه کنید.

امنیت وب‌سایت

امنیت سایت یکی از مهم ترین قسمت‌های مدیریت سایت است. همه سایت‌ها در معرض تهدید هکرها و مجرمان اینترنتی هستند. اطمینان از امنیت سایت و به روز بودن نقشه‌های آن، از جمله خدمات مدیریت سایت است.

پشتیبانی وب‌سایت

هرگونه تغییری برای گسترده‌ترکردن و تغییرات ساختاری در سایت را می‌توان در این دسته قرار داد. اگر به دنبال ایجاد تغییراتی در چینش صفحات و یا نحوه هدایت کاربران در سایت هستید، باید از قسمت مدیریت سایت اقدام کنید. البته گاها برای وارد شدن به این قسمت به صورت تخصصی باید به شرکت طراحی سایت خود مراجعه کنید. انجام اینگونه تغییرات توسط صاحبان سایت، معمولا از طریق سیستم مدیریت وردپرس ساده تر است.

پنل مدیریت سایت چیست؟

ارائه پنل سایت حرفه ای و کاربردی از جمله سرویس های شرکت‌های طراحی سایت است. کاربردی بودن پنل، راحتی کار با آن، نحوه قرارگرفتن منوها، ایجاده دسترسی های مختلف برای افراد شرکت و ... از جمله مواردی است که باید در پنل مدیریت سایت به آن توجه کرد. درنظر داشته بااشید اگر طراحی سایت شما با استفاده از وردپرس انجام شده است، باید از پنل مدیریت مربوط به ورد پرس استفاده کنید و معمولا مدیریت سایت کاملا به عهده تیم شما خواهد بود. هم‌چنین اگر برای طراحی سایت از شرکت‌های طراحی سایت کمک گرفته باشید، معمولا خدمات پشتیبانی آن‌ها شامل مشارکت در انجام امور مدیریت سایت نیز  خواهد بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عبادی

مبانی سئو یکی از مسائلی است که امروزه بیشتر از هر زمانی، توسط مردم کشور ما در گوگل جستجو شده است. به هر حال، برای کسب اطلاعات کاربردی در هر صنعتی، شما نیاز دارید تا در مورد اصول و مبانی آن نیز داده های مفیدی را داشته باشید. به همین دلیل، اگر به تازگی با این صنعت آشنا شده اید، می توانید با همراهی ما تا انتهای این مقاله، پاسخ هر سوال خود در مورد مبانی سئو را پیدا کنید.

آیا حس می کنید که یادگیری سئو بسیار سخت بوده و ارزش این را ندارد که وقت خود را برای آن صرف کنید؟!

خب، در ابتدا بگذارید بدون تعارف به شما بگویم که سئو آنقدر هم پیچیده نیست و تا حدودی می تواند آن را ساده دانست؛ حداقل در مورد مبانی سئو سایت که به این شکل است.

اما مبانی به تنهایی برای کسب رنک و رتبه های برتر در گوگل کافی نیستند؛ درست است؟

خیر؛ کاملا هم اشتباه است!!!

حقیقت به شکل زیر می باشد:

بیشتر افرادی که وب سایت راه اندازی می کنند، درک ضعیفی از وضعیت سئو آن دارند؛ در نتیجه، اگر شما مبنا و اصول سئو را به درستی درک و پیاده سازی کنید، این یعنی که وب سایت های بسیار زیادی را پشت سر گذاشته اید.

در این مقاله شما 5 مورد از اساسی ترین اصول و مبانی بهینه سازی سایت را خواهید آموخت:

  1. چطور بفهمیم که مشتری های هدف ما، در مورد چه چیزهایی جستجو می کنند
  2. چطور صفحات سایت خود را برای عبارات کلیدی مدنظرتان بهینه سازی کنید
  3. چطور وب سایت خود را هم برای موتور جستجو و هم برای افراد بهینه کنیم
  4. چطور وب سایت های دیگر را ترغیب کنیم که به ما لینک بدهند
  5. چطور وضعیت سئو سایت خود را تجزیه و تحلیل کنیم

در ادامه به بررسی تک تک این مبانی میپردازیم.

قدم اول: موضوعات محبوب مشتری های هدف ما

شما به هیچ وجه نمی توانید وب سایت خود را بهینه کنید، اگر ندانید که مشتری ها و کاربران(مخاطب و جامعه هدف)  شما در گوگل به دنبال چه مسائلی هستند و چه چیزهایی را جستجو می کنند.

حالا چطور باید این بخش مهم مبانی سئو سایت را انجام دهید؟ بهترین راهکار، استفاده از عقل سالم است.

فرض کنید که کاربر هدف یک فرد ساکن تهران است و می خواهد سئو را فرا بگیرد؛ خب، طبیعی است که او عبارتی مثل “سئو و بهینه سازی” را جستجو می کند تا به هدف خود که پیدا کردنطراحی سایت و بهینه سازی آن است، برسد.

بعد از اینکه یک لیست از موضوعات مورد علاقه کاربران هدف تهیه کردید، می توانید شروع به ادامه دادن مسیر سئو سایت بکنید. این مسئله در واقع یکی از مهم ترین مبانی سئو به شمار می رود که بدون آن، اصول دیگر، نمی توانند مفید واقع شوند.

این یک شمای کلی از اولین مبانی سئو بود که خدمت شما عرض کردم. حالا بیایید این مسئله را بیشتر بررسی کنیم. در ادامه مثال فردی را می زنم که در تهران ساکن است و می خواهد یک لباس مجلسی خریداری کند.

  • محبوب ترین نحوه ای که کاربران هدف درباره کسب و کار شما جستجو می کنند

منظور این بخش، این است که شما ببینید که فرد مورد نظر، برای اینکه یک دوره آموزش سئو در شهر خود پیدا کند، این موضوع را به چه شکلی جستجو می کند.

شاید این بدترین و طولانی ترین جستجویی باشد که به عمرتان دیده اید! ولی مشاهده می کنید که با جستجو کردن همین متن سئو نشده و نامناسب در گوگل و با استفاده از مطالب سایت های صفحه اول این جستجو، من به راحتی متوجه شدم که کاربران هدف من، از چه عبارت های کلیدی استفاده می کنند؛ به همین راحتی.

طبیعی است که شما هیچ وقت به این شکل در مورد برند خود جستجو نمی کنید؛ هرچه این جستجو تخصصی تر باشد، شما به عبارات کلیدی بهتری می رسید.

البته پیشنهادم به شما این است که بعد از اینکه به خوبی با سئو آشنا شدید و مبانی سئو را به طور کامل درک کردید، حتما برای پیدا کردن عبارات کلیدی از ابزارهایی مثل گوگل ترندز استفاده کنید.

 

  • از پیشنهادات گوگل برای درک نحوه جستجوی کاربران استفاده کنید

علاوه بر ابزارهای زیادی که برای تحقیق عبارات کلیدی وجود دارند، خود گوگل در قسمت جستجوهایش، یکسری پیشنهاد به شما ارائه می کند. این پیشنهادات بدون ساختار نیستند و بر اساس یکسری اصول خاص به شما نشان داده می شوند.

این پیشنهادات، همان عبارت هایی هستند که کاربران با استفاده از آن ها سعی می کنند به آنچه که می خواهند، برسند. با ادغام این دو روشی که بیان کردیم، می توانید نکات فوق العاده ای را در مورد کاربران وب سایت خود به دست بیاورید. کسب اطلاعات مشتری، یکی از اصلی ترین مبانی سئو و بازاریابی آنلاین به شمار می رود.



:: برچسب‌ها: آموزش سئو , سئو , دیجیتال مارکتینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عبادی

اصلا سئو چیست؟

سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام میگیرد. فاکتورهای زیادی در سئو سایت شما تاثیرگذار هستند، از کلماتی که در متن و محتوا بکار رفته اند تا لینک‌های ورودی به سایت شما از سایت‌های دیگر؛ گاهی اوقات حاصل شدن اطمینان از ساختار مناسب سایت شما برای موتورهای جستجو را سئو مینامیم.

مهمترین سوالی که کاربران فضای وب از خود میپرسند آن است که تعریف دقیق سئو چیست؟

سئو مجموعه فعالیت هایی است که در طراحی سایت، تعیین استراتژی محتوایی و تولید محتوا انجام میدهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری برای سایت جذب کنیم.

ولی سئو به همین جا ختم نمیشود عبارت SEO مخفف سه کلمه Search Engine Optimization است که به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. 

امروزه مفهوم سئو فقط مربوط به موتورهای جستجو نیست بلکه مناسب سازی سایت برای بازدیدکنندگان نیز از فاکتورهای اصلی آن میباشد. بطوریکه در چند سال اخیر سیاست‌های گوگل با انتظارات بازدیدکنندگان از سایت‌ها همسو شده است.

 

تاثیر رفتار کاربران وب بر سئو چیست؟

الگوریتم های جدید گوگل به ویژه الگوریتم RankBrain تلاش میکنند تا رفتار کاربران هنگام جستجو را آنالیز کرده و متناسب با همان رتبه بندی نتایج را بهینه سازی کنند. هر زمان کاربر عبارتی را در گوگل جستجو میکند و یک یا چند نتیجه موجود در پیشنهادات گوگل را انتخاب خواهد کرد. گوگل به انتخاب کاربران توجه زیادی خواهد کرد. بعنوان مثال اگر یک سایت در رتبه پایینی از نتایج گوگل باشد ولی کاربران زیادی بر روی آن کلیک کنند گوگل جایگاه این سایت را بهبود خواهد داد و او را به رتبه اول بودن صفحه یک نزدیک میکند.

علاوه براین زمان حضور کاربران در یک سایت تا جستجوی دوباره در گوگل اهمیت ویژه ای خواهد داشت. از زمانیکه کاربر وارد سایت شما میشود تا زمانیکه مجدد همان عبارت یا عبارتی مشابه با آن را در گوگل جستجو میکند Dwell Time  نامیده میشود. 

 

اهمیت سئو در چه چیزی است؟

اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا میکنند. از این‌رو سئو مناسب کلید شما برای رسیدن به بازدید بیشتر است. علاوه براین موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار میدهند که آنها بدنبالش هستند، به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر نشان میدهد که ارزش سئو چیست و چرا باید به آن توجه کرد.

 کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو اهمیت بالایی دارند، تجربه نشان داده است که جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل میتواند موفقیت هر شرکتی را تضمین کند. بازدید بدست آمده از روش های سئو بر هر نوع تبلیغ برتری داشته و در دراز مدت هزینه کمتری را نیز به شما تحمیل خواهد کرد.

 

چرا موتورهای جستجوگر نیاز به سئو دارند؟

گوگل موتوری هوشمند است ولی هنوز نیاز به کمک کاربران دارد، آنها همیشه در تلاشند تا نتایج بهتری را به کاربران اینترنتی ارائه دهند، با این حال محدودیت‌هایی در این مسیر وجود دارد که نیاز به سئو سایت را ایجاد میکند. سئو اشتباه میتواند شما را از دید کاربران پنهان کرده و تمام تلاش شما را هدر دهد، در نتیجه رقبای شما با محتوایی ضعیف تر بازدید و محبوبیت بیشتری خواهند داشت.

ربات های خزنده گوگل فاکتورهای نسبتا مشخصی برای درک محتوای صفحه دارند که در صورت رعایت آنها شانس شما برای کسب جایگاه و رتبه افزایش می یابد. این فاکتورها را اصطلاحا onpage seo می نامیم و برای موفقیت باید دقیقا بدانیم که این فاکتورها در سئو چیست. 

 

سئو کلاه سیاه و کلاه سفید

استفاده از تکنیک های سئو درجهت رضایت مشتریان و رعایت تمام قوانین و اصول در این مسیر را سئو کلاه سفید مینامند، ولی استفاده از ضعف موتورهای جستجو و تکنیک‌های فریب آنها در کنار عدم اهمیت به رضایت بازدیدکنندگان را روش کلاه سیاه میشناسند. هرچند ماه یکبار گوگل این تکنیک‌های کلاه سیاه را شناسایی کرده و سایتهایی که از این روش استفاده کرده‌اند را تنبیه خواهد 

 

مهمترین مراحل سئو سایت چیست؟

سئو و بهینه سازی یک سایت فرآیندی زمانبر و مستمر است. تکنیک ها و روش های زیادی برای کسب جایگاه بهتر در نتایج گوگل وجود دارد که هر کدام میتوانند تاثیر مثبتی در این فرآیند داشته باشند. برای موفقیت در سئو هر سایت نیازمند 3 بازوی اصلی هستیم که عبارتند از:

سه بازوی اصلی برای موفقیت در سئو چیست

1- منظور از سئو تکنیکال چیست؟

استانداردسازی کدنویسی سایت، رعایت اصول سئو در طراحی، نشانه گذاری استاندارد، بهینه سازی سرعت سایت، طراحی نسخه ریسپانسیو و مواردی از این دست را سئو تکنیکال می نامیم. برای شروع فعالیت های مرتبط با بازاریابی محتوا پیش از هر چیز به یک بستر قدرتمند و سایت استاندارد نیاز خواهیم داشت.

2- منظور از بازاریابی محتوا چیست؟

فعالیت هایی شامل شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند، آنالیز رقبا، تدوین استراتژی محتوایی، تولید محتوای ارزشمند، برچسب گذاری و دسته بندی، لینک سازی داخلی و … را میتوان بخشی از فرآیند بازاریابی محتوا دانست و اصطلاحا به آن seo on-page نیز میگویند. موفقیت در سئو بدون محتوا تقریبا غیرممکن است.

3- منظور از لینک سازی هدفمند چیست؟

رعایت استانداردهای سئو تکنیکال و تولید محتوای ارزشمند میتواند شما را به صفحه اول نتایج گوگل برساند ولی برای کسب رتبه 1 و رقابت با سایت های قدیمی تر شما نیازمند لینک سازی خارجی برای سایت خود هستید. فعالیت در شبکه های اجتماعی، فروم های تخصصی، کامنت مارکتینگ، خرید بک لینک، خرید رپورتاژ آگهی و … را اصطلاحا SEO Off-page می نامیم.

 

بهترین روش برای یادگیری سئو چیست؟

فرآیند آموزش سئو کمی پیچیده و زمانبر است. معمولا شما زمانیکه به دنبال نکته یا موضوع خاصی هستید با یک مقاله آموزشی در حوزه سئو مواجه میشوید که اطلاعات دقیق ولی محدودی را در همان زمینه به شما عرضه میکند. با مطالعه این مقاله ممکن است به مبحث سئو علاقه مند شده و به دنبال مقالات و آموزش های بیشتری باشید.

مطالعه مقالات آموزشی ارزشمند و مفید هستند ولی یک ایراد اساسی دارند. بعد از مدتی ذهن شما را دچار تناقض و پراکندگی خواهد کرد. برای جلوگیری از این اتفاق پیشنهاد میکنیم پس از آنکه آشنایی اولیه با مفاهیم سئو کسب کردید به سراغ منابع جامع یا کتاب های آموزش سئو باشید. بهترین مسیر برای یادگیری سئو به شرح زیر است:

1- مطالعه یک کتاب پایه خوب

کتاب های اینترنتی بسیاری هستند که مفاهیم اولیه و عمومی سئو را به شما آموزش میدهند. این کتاب ها به شما کمک میکنند که خیلی سریع با اصطلاحات رایج این حوزه آشنا شوید و مسیر صحیح برای شروع سئو را بیاموزید.

2- مطالعه مقالات یا مشاهده ویدئو تخصصی

پس از مطالعه کتاب شما آشنایی اولیه با مفاهیم را کسب میکنید ولی برای استفاده از آنها بهتر است که برای هرکدام وقت بیشتری گذاشته و مقالات تخصصی یا ویدئوهای آموزشی مرتبط با آن موضوع را بررسی کنید.

3- شرکت در دوره های آموزشی سئو

زمانیکه دانش و تجربه نسبی در زمینه سئو را کسب کردید دیگر صرف زمان برای یادگیری شخصی و مطالعه مقاله منطقی نیست. شما میتوانید با شرکت در دوره های تخصصی آموزش سئو در زمانی کوتاه دانش خود را تکمیل کرده و تکنیک های کاربردی زیادی را بیاموزید.

 

سوالات متداولی که درباره سئو وجود دارد:

در این بخش به سوالاتی که عموما در مورد سئو پرسیده میشود و دغدغه افراد در زمان آشنایی با این حوزه است پاسخ داده ایم:

1- برای رسیدن به رتبه 1 گوگل چقدر زمان لازم است؟

پاسخ به این سوال برای هر کسب و کار و سایتی متفاوت خواهد بود؛ بسته به میزان اعتبار و فعالیت های پیشین سایت شما، کلماتی که هدف گذاری کرده اید و وضعیت رقبا این زمان تعیین خواهد شد. ممکن است در یک حوزه بتوان در 3 ماه موفقیت های مهمی کسب کرد ولی در حوزه دیگری بیش از یک سال زمان لازم باشد.

2- قیمت خدمات سئو چقدر است؟

سئو یک محصول نیست بلکه مجموعه ای از خدمات تخصصی است در نتیجه نمیتوان قیمت مشخصی برای همه سایت ها در نظر گرفت. البته میتوان خدمات سئو را در دسته بندی های مختلفی شامل بهینه سازی سایت، بازاریابی محتوا، لینک سازی و … قرار داد و برای هرکدام هزینه مشخصی اعلام نمود.

نکته مهمی که وجود دارد، آنالیز دقیق سایت و تصمیم گیری در مورد خدمات مورد نیاز است که بر همین اساس میتوان تخمین درستی از قیمت ارائه نمود.

3- چه تضمینی برای رسیدن به رتبه 1 گوگل دارید؟

یکی از مهمترین درخواست های کارفرما ارائه تضمین برای رسیدن به رتبه 1 در کلمات کلیدی هدف است در حالیکه این کار کاملا اشتباه و حتی غیرقانونی است. هیچ تضمینی برای تعیین دقیق رتبه شما در بازه زمانی مشخص وجود ندارد چرا که اطلاعاتی از آپدیت های بعدی گوگل و میزان فعالیت رقبا در دست نیست. در واقع ارائه تضمین به کارفرما شانس پذیرش پروژه را افزایش میدهد ولی همانطور که خود گوگل نیز بارها اعلام کرده است این روش نوعی از کلاه برداری است.

 



:: برچسب‌ها: آموزش سئو , سئو , سئو چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 اسفند 1398 | نظرات ()